Educación comparada : (Record no. 3656)

000 -LEADER
fixed length control field 01768nam a22002057a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 170417b xxu||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-950-641-577-8
082 14 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Edition number 14
Classification number 370.9
245 00 - TITLE STATEMENT
Title Educación comparada :
Remainder of title enfoque y métodos /
Statement of responsibility, etc Compiladores Mark Bray, Bob Adamson, Mark Mason.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Buenos Aires :
Name of publisher, distributor, etc Granica,
Date of publication, distribution, etc 2010.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 512 p.
440 ## - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
9 (RLIN) 4815
Title Nuevas Perspectivas en Educación
500 ## - GENERAL NOTE
General note Traducción de: Comparative education research : approaches and methods.<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Actores y propósitos en educación comparada / Mark Bray --<br/>Enfoques cuantitativos y cualitativos en educación comparada / Gregory P. Fairbrother --<br/>El lugar de la experiencia en investigación en la educación comparada / Patricia Potts --<br/>La comparación de espacios / María Manzoni --<br/>La comparación de sistemas / Mark Bray y Jiang Kai --<br/>La comparación de tiempos / Anthony Sweeting --<br/>La comparación de culturas / Mark Mason --<br/>La comparación de valores / Lee Wing-On --<br/>La comparación de rendimientos eduactivos / T. Neville Postlethwaite y Frederick Leung --<br/>La comparación de políticas / Yang Rui --<br/>La comparación de currículos / Bob Adamson y Paul Morris --<br/>La comparación de organizaciones educativas / Clive Dimmock --<br/>La comparación de maneras de aprender / David A. Watkins --<br/>La comparación de innovaciones pedagógicas / Nancy Law --<br/>La investigación académica y el campo de la educación comparada / Mark Bray --<br/>Diferentes modelos, diferentes énfasis, diferentes insights / Mark Bray, Bob Adamson y Mark Mason.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 3446
Topical term or geographic name as entry element EDUCACION COMPARADA
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 4816
Personal name Bray, Mark
Relator term comp.
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 4817
Personal name Adamson, Bob
Relator term comp.
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 4818
Personal name Mason, Mark
Relator term comp.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Item type Libro, folleto, traducción
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Permanent location Current location Date acquired Source of acquisition Cost, normal purchase price Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date last borrowed Copy number Price effective from Koha item type
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Biblioteca Central Biblioteca Central 2017-04-17 Compra Exp.803/12 140.00 2 370.7 BRA UNAJ17040548 2019-02-13 2017-07-11 1 2017-04-17 Libro, folleto, traducción
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Consultar Disponibilidad Biblioteca Central DEPOSITO 2019-05-09 Donación &nbsp; &nbsp; 370.7 BRA UNAJ19050012 2019-05-09 &nbsp; 2 2019-05-09 Libro, folleto, traducción

© Universidad Nacional Arturo Jauretche | Centro de Política Educativa | Unidad de Asuntos Académicos

Powered by Koha